Prekių grąžinimo sąlygos

1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties grąžindamas prekę ir pranešdamas apie tai Pardavėjui.

2. DĖMESIO! Grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
2.1. Prekė negali būti dėvėta arba kitaip naudota;
2.2. Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi savo vertės ir prekinės išvaizdos;
2.3. Prekė turi būti grąžinta originalioje gamintojo pakuotėje, su etiketėmis (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas nėra taikomas tik tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška, gamyklinį broką turinti prekė);
2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.

3. Norėdamas grąžinti prekę(-es) Pirkėjas praneša Pardavėjui el. paštu info@segle.lt. Gavęs Pirkėjo prašymą, Pardavėjas per 2 d.d. išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą ir nurodo grąžinamų prekių pristatymo adresą ir gavėjo kontaktus.

4. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Tokiu atveju prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos.

5. Jei grąžinate prekę dėl netinkamos kokybės, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nebuvo nustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai ar sugadinimai.

6. Grąžinamos netinkamos kokybės prekes parsivežamos užsakomu kurjeriu ar kitu suderintu su Pirkėju būdu. Prekių pristatymą apmoka Pardavėjas. Grąžintų prekių būklė patikrinama, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas standartinis prekių vežimo Lietuvoje mokestis.

7. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas grąžinamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes Pardavėjas atsakomybės neprisiima.

8. Pardavėjas vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos arba/ir pristatymo sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida arba/ir nemokamu pristatymu ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida arba/ir nemokamas pristatymas.

9. Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

10. SVARBU! Prekių grąžinimo tvarka netaikoma:10.1. Juridiniams asmenims;10.2. Produktams su individualiais kliento pakeitimais, pagal pageidavimus, individualius užsakymus (pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai;10.3. Individualiai užsakytoms prekėms;10.4. Prekėms kurios buvo sugadintos kliento;10.5. Prekėms neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis);10.6. Prekėms grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio, išimtis taikoma grąžinimo reikalavimų neatitinkančioms, tačiau nekokybiškoms prekėms.

Pirkinių krepšelis